piątek, 5 kwietnia 2013

Simowe życie

Hej! W simsach od dodatku studenckie życie można zakładać blogi! Super, co nie? A więc tam dużo lepiej mi idzie niż na serio, bo mam już trzystu czytelników w jeden dzień. Ale to gra i tak naprawdę nikt tego nie czyta. A blog ,,na serio" to jednak ktoś czyta i albo mu się podoba albo nie.

Ale dość o tym... ja posłałam tylkko jedną simke na studia. Ma na imie Alex i studiuje medycyne jest kujonem, buntownikiem i ważniakiem za razem. :D Ma całkiem wysoką ocenę.

Stworzyłam też drugich studentów- Harry (i jakby co to nie od Harrego Pottera) i Brittany. Tak właściwie to tylko chłopaka stworzyłam, bo dziewczyne to poznał i sie do niego wprowadziła. Ona studiuje sztuke, a on komunikacje.

No a co u was? Jakie są losy waszych simów? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz